Wybór najlepszych kwasów omega 3

Odpowiednia suplementacja, to nie tylko stosowanie odżywek białkowych, kreatyny, czy potrzebnych aminokwasów. Warto również zadbać o suplementację prozdrowotną. W skład jej wchodzą kwasy tłuszczowe OMEGA 3, czy witamina D. W artykule przyjrzymy się właśnie tej pierwszej grupie oraz to, jakimi kryteriami należy się kierować w wyborze najwłaściwszego produktu.

Kwasy Omega-3

Kwasy tłuszczowe Omega 3 możesz kupić w Świecie Supli, jednak występują także w żywności, takiej jak ryby i owoce. Jednak zdecydowana większość osób nie je, bądź nie jest w stanie spożywać wystarczającej ilości jedzenia, aby wypełnić niedobory kwasów Omega 3 w swoim organizmie. W tym wypadku idealnym rozwiązaniem na uzupełnienie i wyrównanie deficytu jest odpowiednia suplementacja.

kwasy omega 3

Kwasów tłuszczowych Omega 3 potrzebują w głównej mierze osoby przebywające na diecie roślinnej, ponieważ nie można w niej spotkać zazwyczaj potraw mięsnych i rybnych. Zaleca się ich stosowanie także osobom z obniżoną odpornością, problemami skórnymi, chorobami układu krążenia, czy także chorobami autoimmunologicznymi.

Kwasy Omega-3 – jakie wybrać?

  • Kwasy tłuszczowe Omega-3 powinny pochodzić z dobrych źródeł. Dobrym źródłem są algi, małe ryby morskie, a także olej z wątroby dorsza.
  • Należy również sprawdzić na opakowaniu, ile omegi w omedze zawiera dany produkt. Jedna kapsułka powinna zawierać od 0,5 grama do 1 grama Omegi-3.
  • Suplement powinien być zapakowany w opakowanie z czarnego szkła. Ma to związek, z tym że Omega-3 jest bardzo wrażliwa na działanie światła, powietrza, oraz wysokiej temperatury. Może być również przetrzymywana w lodówce.